Τουριστική Πύλη Νομού Αχαΐας Logo

GreekEnglish (United Kingdom)
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ -> Διαδρομές -> Διαδρομή 18 Πάτρα - Κάτω Αχαΐα - Βουπράσιο (Μέσω N.Ε.Ο. Πατρών - Πύργου)

Διαδρομή 18 Πάτρα - Κάτω Αχαΐα - Βουπράσιο (Μέσω N.Ε.Ο. Πατρών - Πύργου)

E-mail Εκτύπωση PDF
A+ A -A Larger Font Smaller Font

alt

Έχοντας διανύσει απόσταση 8,6 χλμ. από την πλατεία Τριών Συμμάχων της Πάτρας, βρισκόμαστε στον κόμβο που συνδέει την Παλαιά Εθνική Οδό Πατρών - Πύργου με τη Νέα Εθνική Οδό.
Στρίβουμε αριστερά για να εισέλθουμε στη Νέα Εθνική Οδό. Στα 9,1 χλμ. (από την πλατεία Τριών Συμμάχων, επαναλαμβάνουμε) συναντάμε πινακίδα που μας πληροφορεί ότι δεξιά πηγαίνουμε προς το δημοτικό διαμέρισμα Μιντιλογλίου με τη θαυμαστή Ιερά Μονή Αναλήψεως...
Συνεχίζουμε ευθεία και μπαίνουμε πλέον στη Νέα Εθνική Οδό. Πρόκειται για έναν καλό δρόμο από τον οποίο όμως λείπει διαχωριστική νησίδα, γι’ αυτό χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Δεξιά μας βλέπουμε τις παραλιακές περιοχές του Δήμου Βραχναιίκων.
Όμορφα παραλιακά χωριά, κυριολεκτικά «πνιγμένα» στο πράσινο. Στα 16 χλμ. αριστερά μας υπάρχει κόμβος εξόδου προς την Παλαιά Εθνική Οδό αλλά και προς τη Βιομηχανική Περιοχή Πατρών. Προχωράμε ευθεία. Στο 19ο χλμ. μπαίνουμε στο Δήμο Δύμης και στα 19,7 χλμ. στο χωριό Αλισσός. Τριακόσια μέτρα μετά συναντάμε νέο κόμβο εξόδου από τη Ν.Ε.Ο. Αριστερά ο δρόμος οδηγεί προς το Δήμο Ωλενίας και την έδρα του τα Λουσικά. Επίσης οδηγεί στα χωριά Πόρτες, Σανταμέρι και βεβαίως στον Άνω Αλισσό. Δεξιά ο δρόμος πηγαίνει προς την παραλία Αλισσού. Συνεχίζοντας ευθεία, στα 23 χλμ. συναντάμε νέο κόμβο εξόδου.
Αριστερά ο δρόμος οδηγεί στα χωριά Ελαιοχώρι (11 χλμ.), Αγιοβλασίτικα (2 χλμ.), Φώσταινα (11 χλμ.) και Άνω Αχαΐα. Δεξιά πηγαίνουμε προς την Κάτω Αχαΐα, την έδρα του Δήμου Δύμης που αποτελεί την αφετηρία της διαδρομής 16. Συνεχίζουμε ευθεία και στα 24,4 χλμ. συναντάμε νέα διασταύρωση. Αριστερά ο δρόμος πηγαίνει προς το Καπέλι (1 χλμ.) και Πετροχώρι (6 χλμ.), ενώ δεξιά ο δρόμος οδηγεί και πάλι στην Κάτω Αχαΐα. Στα 27,4 χλμ. της Ν.Ε.Ο. Πατρών - Πύργου μπαίνουμε στο Δήμο Μόβρης και αμέσως συναντάμε το χωριό Γομοστό. Στα 28,4 χλμ. μικρός δρόμος δεξιά μας, πηγαίνει προς τα Νιφοραίικα.
Συνεχίζουμε ευθεία και στα 29,9 χλμ. συναντάμε νέο κόμβο. Ο δρόμος αριστερά οδηγεί προς Καραίικα (1 χλμ.), Ριόλο (8 χλμ.), Φράγκα (4 χλμ.), Σπαναίικα (5 χλμ.), Τσακώνικα (6 χλμ.), Πέττα (10 χλμ.) και προς την Ιερά Μονή του Αγίου Νικολάου Σπάτα (23 χλμ.). Ο δρόμος που οδηγεί στο Μοναστήρι είναι πολύ καλός. Ο ίδιος δρόμος οδηγεί και προς την Ιερά Μονή Φιλοκάλη. Ρωτήστε μόλις φτάσετε στο Ριόλο και οι ντόπιοι θα σας κατευθύνουν με ευχαρίστηση. Όμως ας συνεχίσουμε ευθεία στη Ν.Ε.Ο. Πατρών - Πύργου.
Στα 31 χλμ. συναντάμε δεξιά μας δρόμο που οδηγεί προς Ράχη και Αποστόλους (1 χλμ.), ενώ στα 32,5 χλμ. μπαίνουμε στα Σαγαίικα, την έδρα του Δήμου Μόβρης. Στα 35,5 χλμ., δρόμος δεξιά μας οδηγεί προς τον Άραξο (10 χλμ.) και το ομώνυμο αεροδρόμιο, στο Μετόχι (6 χλμ.) που είναι η έδρα του Δήμου Λαρισσού και προς την ξακουστή παραλία της Καλογριάς (12 χλμ.). Στα 36,5 χλμ. μπαίνουμε στα όρια του Δήμου Λαρισσού και στα 37 χλμ. συναντάμε νέα διασταύρωση. Αριστερά ο δρόμος οδηγεί προς το Ριόλο (5 χλμ.) και δεξιά προς το χωριό Λάππα.
Στα 37 χλμ., δρόμος αριστερά οδηγεί προς αρχαιολογικό χώρο. Πεντακόσια μέτρα μετά (στα 37,5 χλμ.) συναντάμε νέα διασταύρωση. Ο δρόμος δεξιά μας οδηγεί προς Λάππα, ενώ αριστερά ανεβαίνει προς Απιδεώνα (2 χλμ.) και Καγκάδι (7 χλμ.). Συνεχίζοντας ευθεία, στα 38,3 χλμ., συναντάμε κι άλλο δρόμο δεξιά μας, που οδηγεί προς Άραξο (11 χλμ.), Μετόχι (5 χλμ.), Καλογριά (11 χλμ.). Στο 40,5 χλμ. μπαίνουμε στο Νέο Βουπράσιο και στο 42ο χλμ. ο δρόμος δεξιά μας οδηγεί προς Μανωλάδα και Κουνουπέλι, χωριά που ανήκουν στο Νομό Ηλείας. Οχτακόσια μέτρα μετά, εγκαταλείπουμε την Αχαΐα και μπαίνουμε στον όμορο Νομό. Σε όλο το μήκος της διαδρομής θα συναντήσετε βενζινάδικα και καφενεδάκια μέσα στα χωριά απ’ τα οποία διέρχεστε. Η περιοχή είναι εύφορη και το μάτι σας θα χορτάσει να βλέπει καλλιεργήσιμες εκτάσεις.

ΣΗΜ. : Οι χιλιομετρικές αποστάσεις της διαδρομής αυτής έχουν μια μικρή απόκλιση 1 χλμ., από τη χιλιομετρική σήμανση που θα δείτε στα δεξιά του δρόμου, προφανώς επειδή διαφέρει το σημείο εκκίνησης.

Δείτε επίσης...

Στην ίδια κατηγορία...

Διαδρομή 12 Πάτρα - Οβρυά - Σταυροδρόμι - Καρπέτα, Παράκαμψη προς: Ι.Μ. Αγ. Πάντων - Αλεποχώρι - Σπαρτιά, Παράκαμψη προς: Ερυμάνθεια - Καλέντζι - Αρχαία Τριταία
Η διαδρομή που σας προτείνουμε έχει προορισμό την περιοχή της Τριταίας. Τα αξιοθέατα και οι ευκαιρίες αναψυχής είναι κι εδώ πολλά. Ξεκινάμε από την Πάτρα,... Περισσότερα...
Διαδρομή 9 Τριπόταμα - Αγ. Βασίλειος - Ν. Πάος - Πάος - Δεχούνι - Βεσίνι - Βεσιναίικα - Δάφνη
«Από το καγιάκ στο ράφτινγκ» θα μπορούσε να είναι για τους φίλους των σπορ ο τίτλος της διαδρομής. Για τους υπόλοιπους είναι ένα ταξίδι από τη δροσιά του... Περισσότερα...
Διαδρομή 8 Παράκαμψη προς Αρχαία Ψωφίδα - Πλάκα - Ι.Μ. Πορετσού - Πλατανίτσα
Μηδενίζουμε το κοντέρ στα Τριπόταμα και στρίβουμε στο δρόμο που οδηγεί στην Ιερά Μονή Πορετσού. Στα 3,7 χλμ. δεξιά μέσα στα πλατάνια η κοίτη του Ερύμανθου. Στα 4,7 χλμ.... Περισσότερα...
Διαδρομή 13 Πάτρα - Χαλανδρίτσα - Καλάβρυτα, Πράκαμψη προς: Λεόντιο -Ρακίτα - Αυτοκινητοδρόμιο - Κούμανι - Καλούσι
Προορισμός μας ακολουθώντας αυτή τη διαδρομή είναι οι όμορφες περιοχές του Δήμου Φαρρών και κατάληξή μας είναι τα Καλάβρυτα. Για να αποφύγουμε τις επαναλήψεις,... Περισσότερα...
Διαδρομή 11 Κλειτορία - Πλανητέρο - Καστριά - Σπήλαια Λιμνών - Άνω/Κάτω Λουσοί - Χιονοδρομικό Κέντρο - Καλάβρυτα
Παρακάμψεις για λόγους σοβαρούς σας περιμένουν σ’ αυτή τη διαδρομή. Λόγοι που «βουτούν» στα νερά των ονειρικών Σπηλαίων των Λιμνών Καστριών,... Περισσότερα...
Διαδρομή 17 Καμίνια - ΒΙ.ΠΕ. - Καλαμάκι - Σουδεναίικα - Πηγάδια - Ι.Μ. Μαρίτσας - Σανταμερι - Ι.Μ. Αγ. Νικολάου Σπάτα - Πόρτες
Στο 14ο χλμ. της Παλαιάς Εθνικής Οδού Πατρών-Πύργου στρίβουμε αριστερά. Στο σημείο αυτό υπάρχει κόμβος σύνδεσης της Παλαιάς με τη Νέα Εθνική Οδό Πατρών - Πύργου.... Περισσότερα...
Διαδρομή 18 Πάτρα - Κάτω Αχαΐα - Βουπράσιο (Μέσω N.Ε.Ο. Πατρών - Πύργου)
Έχοντας διανύσει απόσταση 8,6 χλμ. από την πλατεία Τριών Συμμάχων της Πάτρας, βρισκόμαστε στον κόμβο που συνδέει την Παλαιά Εθνική Οδό Πατρών - Πύργου με τη Νέα... Περισσότερα...
Διαδρομή 10 Δάφνη - Φιλαίικα - Παγκραταίικα - Κτήμα Παυσανία - Σελλά - Χελωνoσπηλιά - Κλειτορία
Ξεκινάμε από το κέντρο της Δάφνης (από την πλατεία με την προτομή του τέως Υπουργού Β. Παπαρηγόπουλου) και κατευθυνόμαστε προς Κλειτορία. Στα 4,5 χλμ. βγαίνουμε στην... Περισσότερα...
Διαδρομή 4 Κράθιο - Ακράτα - Βαλίμη - Λίμνη Τσιβλού - Αγρίδι - Χαλκιανά - Βουνάκι - Αγ. Βαρβάρα - Ζαρούχλα - Σόλος - Περιστέρα - Μεσορρούγι
Το ταξίδι αρχίζει από τη θέση Κράθιο της Ακράτας και από εσάς η διαδρομή έχει μόνο μια απαίτηση: Να έχετε τα μάτια σας ανοιχτά για να καταγράψουν το παραμύθι της... Περισσότερα...
Διαδρομή 3 Αιγείρα - Χρυσάνθιο - Αμπελόκηποι - Όαση - Σύνεβρο
  Σημείο αφετηρίας εδώ είναι το κέντρο της Αιγείρας και η πινακίδα που προτείνει: Χρυσάνθιο (9 χλμ.), Συνεβρό (18 χλμ.), Όαση (15 χλμ.) και Αμπελόκηποι (10 χλμ.) απέναντι... Περισσότερα...
Διαδρομή 7 Καλάβρυτα -Ι.Μ. Αγ. Λαύρας - Λαγοβούνι - Πριόλιθος - Αροανία - Αγρίδι - Ψωφίδα - Τριπόταμα
Ξεκινήστε αρκετά πρωί αυτή τη διαδρομή για δύο λόγους. Ο πρώτος έχει να κάνει με το χρόνο και το φως. Να προλάβετε να δείτε όσα περισσότερα μπορείτε, δηλαδή δίχως να... Περισσότερα...
Διαδρομή 1 - Από Πάτρα έως Αιγείρα από Παλαιά Εθνική Οδό
  Από την πρωτεύουσα του Νομού Αχαΐας η διαδρομή αυτή μας οδηγεί, στα σύνορά της με το Νομό Κορινθίας. Από την Πάτρα στην Αιγείρα, απολαμβάνοντας το συνδυασμό... Περισσότερα...
Διαδρομή 14 Ροδοδάφνη - Βερίνο - Κρήνη
Από τη Ροδοδάφνη, έδρα του Δήμου Συμπολιτείας αρχίζει αυτή η διαδρομή μας. Προορισμός είναι η Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννου Θεολόγου στο χωριό Βερίνο αλλά και η θαυμάσια... Περισσότερα...
Διαδρομή 6 Αίγιο - Σελινούντας - Πτέρη - Αγ. Παντελεήμονας - Βάλτα - Πλατανιώτισσα - Πετσάκοι - Κορφές - Δροσάτο - Γουμένισσα - Καλάβρυτα
Αν είστε …ορκισμένα παιδιά της πόλης, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος ανηφορίζοντας το δρόμο για την Πτέρη να καταπατήσετε τους … όρκους σας, και μάλιστα με μεγάλη... Περισσότερα...
Διαδρομή 5 Πούντα - Άνω Διακοπτό - Κερνίτσα - Ι.Μ. Μεγάλου Σπηλαίου - Καλάβρυτα
Η διαδρομή μας προς Καλάβρυτα αρχίζει από τη θέση Πούντα (πλησίον του χωριού Τράπεζα) στο 60ο χλμ. της Νέας Εθνικής Οδού Πατρών-Αθηνών αν έρχεστε από την Πάτρα και... Περισσότερα...
Διαδρομή 16 Κάτω Αχαΐα - Άραξος - Καλόγρια - Λάππα
Ξεκινώντας από την πλατεία Δημοκρατίας της Κάτω Αχαΐας οι πινακίδες μaς πληροφορούν: • Ο δρόμος ευθεία οδηγεί σε Ολυμπία (95 χλμ.) και σε Πύργο (74 χλμ.). • Ο δρόμος... Περισσότερα...
Διαδρομή 15 Πάτρα - Κάτω Αχαΐα, Παράκαμψη προς Ροϊτικα - Μονοδένδρι - Βραχναίικα
Από την πλατεία Τριών Συμμάχων στην Πάτρα (βρίσκεται απέναντι από την κεντρική προβλήτα του λιμανιού) παίρνουμε την Όθωνος Αμαλίας και προχωράμε συνεχώς ευθεία.... Περισσότερα...
Διαδρομή 2 Αιγείρα - Αρχαία Αιγείρα - Αιγές - Μοναστήρι - Σελιανά - Περιθώρι
Αυτό το δρόμο δεν τον ανηφορίζουν μόνο οι φυσιολάτρες και οι ταξιδευτές, αλλά και οι αρχαιολόγοι, οι γεωλόγοι καθώς και οι ποιητές που έχουν… έννομο ενδιαφέρον... Περισσότερα...